SORU
-
1989 yılında belediyeden naklen Şırnak İlçe Özel İdaresine memur olarak atandım. Şırnak'ın il oluşu ile birlikte Gelir Şefi, l995 yılından 2002 yılına kadar Gelir Müdürü, 2002 yılından Kasım 2006 tarihine kadar Bütçe Müdürü olarak görev yapmakta iken İl Özel İdareleri Norm Kadro İlke ve Standartları Yönetmeliği çerçevesinde idaremize tahsis edilen 8 adet norm kadrolara yapılan atamalarda, norm kadro fazlası olmamasına rağmen, mevcut (7 ) adet müdürlük kadrolarından 3 üncü derece bütçe müdürlüğü kadrosu ile 1 inci derece yol ve ulaşım müdürlüğü kadroları dondurularak şahsa bağlı kadro olarak bırakıldı. 8 adet norm müdürlük kadrolarından 3 üne memur statüsünde personel vekâleten, 2 sine 4 üncü ve 5 inci derecelerde lise mezunu ve diğer 3 adet müdürlük kadrolarına yüksek okul mezunu müdürler atandı. 2007 yılında idaremize 4 adet daha müdürlük kadrosu tahsis edildi ve halen boş bulunmaktadır. Ben halen (dondurulmuş) bütçe müdürlüğü kadrosunda beklemekteyim ve bu arada 2 yıllık işletme fakültesini bitirmiş bulunmaktayım. 1- Yapılan atama ve dondurma işlemleri doğrumudur? Doğru değil ise ne yapabilirim? 2- Bu durumda Göstergem, Ek göstergem ve Özel Hizmet Tazminatı oranlarım ne olmalıdır?
- Soru Hakkında
- 03.11.2008
- Memurların Mali Hakları ve Sosyal Yardımlar
- Cevap Hakkında
- İncelenme: 02.02.2009
- Cevaplanma: 02.02.2009
- Yayınlanma: 02.02.2009
Son Sorular
-
Veteriner kliniği
03.11.2008
-
Taşınmaz ticareti
03.11.2008
-
Kent konseyine demirbaş malzeme alımı
03.11.2008
-
Lesaing Yoluyla İş Makinası Kiralama
03.11.2008
-
Huzur hk.
03.11.2008
-
Düzenleme Ortaklık Payı
03.11.2008
-
Müdürlüğe Atama İşlemleri
03.11.2008