SORU
Türkan Göncü - SAFRANBOLU
Merhaba üstadım, 2886 sayılı Kanununun 57'nci maddesine göre; “Sözleşme yapılması gerekli olan hallerde müteahhit veya müşteri 31 inci maddeye göre onaylanan ihale kararının veya Maliye Bakanlığının vizesi gereken hallerde bu vizenin yapıldığının bildirilmesini izleyen günden itibaren 15 gün içinde geçici teminatı kesin teminata çevirerek noterlikçe tescil edilmiş sözleşmeyi, idareye vermek zorundadır” hükmüne göre idare olarak kiraladığımız taşınmaz için yapılan sözleşmenin noter onaylı olması zorunlu mudur? Ya da bu kanuna göre yapılan ihale sözleşmelerinde noter onayı gerekli midir?
CEVAP
BEGÜM HAKVERİR - MAHALLİ İDARELER STAJYER KONTROLÖRÜ
- Soru Hakkında
- 18.03.2026
- SAFRANBOLU
- İhale İşlemleri
- Cevap Hakkında
- İncelenme: 18.03.2026
- Cevaplanma: 19.03.2026
- Yayınlanma: 19.03.2026
Son Sorular
-
Sözleşmeli Personel İstihdamı Hakkında
18.03.2026
-
Geçici İşçilerin Babalık İzni Hakkında
18.03.2026
-
Belediye Şirketi Sermaye Artışı Hakkında
18.03.2026