SORU
ZUHAL TİFTİK KÖSEOĞLU - DADAY
Sığınak Yönetmeliği 8. maddede, sığınak hesabı yapılırken kişi adedinin; her bir bağımsız bölüm için bir odalı konutlarda iki, iki odalı konutlarda üç, üç ve daha fazla odalı konutlarda dört olarak dikkate alınması gerektiği yönündedir. Burada oda sayısı belirlenirken salon hariç (ortak kullanım) olarak mı değerlendirilmelidir? Yani 1+1 bir dairede 1 salon ve 1 yatak odası var ise bunu 1 odalı konut kabul edip 2 kişi şeklinde mi hesaplamalıyız yoksa 2 odalı kabul edip 3 kişi şeklinde mi hesaplamalıyız?
- Soru Hakkında
- 30.04.2026
- DADAY
- İmar ve Gecekondu
- Cevap Hakkında
- İncelenme: 30.04.2026
- Cevaplanma: 30.04.2026
- Yayınlanma: 01.05.2026
Son Sorular
-
Sözleşmeli Personel İstihdamı Hakkında
30.04.2026
-
Geçici İşçilerin Babalık İzni Hakkında
30.04.2026
-
Belediye Şirketi Sermaye Artışı Hakkında
30.04.2026