SORU
-
Müdürlüğümüz 2014 yerel seçim sonrası muhasebe yetkilisinin görevden alınıp, yerine atandığımızda muhasebe biriminde emanete alınmayan alt evrakları hazırlanmamış 77 adet çıplak fatura bulundu (2013-2014 yılları ağırlıklı). Bu fatura sahipleri alacaklarını belediyemizden talep etmişler fakat mevzuat yönünden sakınca doğuracağından ödeme gerçekleştirilmemiştir. Daha sonra bir kısım alacaklı icra müdürlüğü kanalıyla ihtarname ve ödeme emri göndermiş bulunmakta ve alacaklarına karşılık e-haciz le hesaplarımıza bloke koymaktadırlar. Mahkeme kararı olmadan icra yazısı ile ödeme yapabilir miyiz? Şayet ödeme yaptığımızda ne gibi işlem yapmalıyız?
- Soru Hakkında
- 14.08.2015
- Bütçe ve Muhasebe
- Cevap Hakkında
- İncelenme: 24.08.2017
- Cevaplanma: 24.08.2017
- Yayınlanma: 24.08.2017
Son Sorular
-
İtfaiye Amirliğine Vekalet Ücreti
14.08.2015
-
Kredi Kullanımı
14.08.2015
-
Belediye Personel Gider Oranı Hesaplaması.
14.08.2015
-
arzuhalcilik ruhsatı verilmesi hk.
14.08.2015
-
FATURALI BORCUN ZAMAN AŞIMI
14.08.2015
-
Sözleşmeli personel Alımı
14.08.2015