SORU

Adem yılmaz - BAŞÇİFTLİK

hocam merhabalar belediyeler de geçici işçi statüsünde çalışan işçilerin eşi doğum yaptığında izin hakkı var mıdır ?

CEVAP

Ömer Bağrım BAYRAM - İş Başmüfettişi