SORU
-
1- Bütçe içi işletmelerde mevcut personel yetersizliğinden dolayı hizmet alımı şeklinde personel temini yapılabilir mi? Veya yapılacak ihalenin işletme adına yapılması (vergi numarası da farklı olduğu için ve buna bağlı sözleşme ve ihale Damga Vergileri doğacaktır) herhangi bir sorun teşkil eder mi? 2- Bütçe içi işletmelerin tek düzen hesap planındaki gelir ve gider kayıtları aynı zamanda belediye muhasebe sistemine de işlenmektedir. Bu gelir ve gider kayıtlarının harcama yapılan firma adına mı yapılması gerekir, yoksa var olan işletme adına ay sonunda toplam gelir ve gider şeklinde işlenmesinin sakıncası olur mu?
- Soru Hakkında
- 15.07.2011
- Bütçe ve Muhasebe
- Cevap Hakkında
- İncelenme: 09.10.2011
- Cevaplanma: 09.10.2011
- Yayınlanma: 09.10.2011
Son Sorular
-
Memur personel Şirket müdürü olabilir mi
15.07.2011
-
Encümene havale
15.07.2011
-
Hisseli Taşınmazın Kiralanması
15.07.2011
-
Atık Su Grup Arıtma Birliği Katılım Payı Hk.
15.07.2011
-
vekaleten atama
15.07.2011
-
İRTİFA HAKKI KURULMASI
15.07.2011