SORU
-
Mahalli idareler bütçe içi işletme yönetmeliğine istinaden kurulan işletmemiz ayrı bir vergi numa-rası alarak faaliyetine başlamıştır. Yönetmeliğe göre personel giderleri ve bunlarla ilgili vergi-sigorta gi-derleri belediye bütçesinden karşılanmaktadır. Sadece faaliyetle ilgili alışlar ve satışlar tek düzen mu-hasebesi içerisinde takip edilmektedir. Bütçe İçi İşletmemizin Ay sonu kayıtları aşağıdaki gibidir: Alışlar Toplamı = 50.000,00 TL. Alışlar KDV Toplamı = 7.000,00 TL. Satışlar Toplamı = 20.000,00 TL. Satışlar KDV Toplamı = 3.000,00 TL. Bu kayıtları belediye bütçesine nasıl yansıtacağız? Ayrıca yaptığımız işlem doğru mudur?
- Soru Hakkında
- 17.05.2013
- Bütçe ve Muhasebe
- Cevap Hakkında
- İncelenme: 26.12.2013
- Cevaplanma: 26.12.2013
- Yayınlanma: 26.12.2013
Son Sorular
-
Emlak vergisi muafiyeti
17.05.2013
-
Disiplin Kurulu HK.
17.05.2013
-
Tahsildarlarda kefalet ücretleri
17.05.2013
-
Yıkım İzni Hk.
17.05.2013
-
Meclis üyesi huzur hakkı
17.05.2013
-
Arsa Satışı
17.05.2013