SORU
ŞENAY ÇAKIR - BAYIRKÖY
SAYIN HOCAM.KURUMUMUZDA KENDİ İSTEĞİ İLE BES (DEVLET KATKILI BİREYSEL EMEKLİLİK )SİSTEMİNE PİRİM ÖDEYEN ÇALIŞANLARIMIZ VAR.BES AİDATLARI BORDOLARDAN KESİLMEYİP ÖZEL ŞEKİLDE KENDİLERİ TARAFINDAN YATIRMAKTALAR.YATIRDIKLERI BES TUTARLARI MAAŞLARINDAN KESİLEN STOPAJ GELİR VERGİSİ TUTARINDAN İNDİRİM KONUSU OLABİLİR Mİ?TEŞEKÜR EDERİM.İYİ ÇALIŞMALAR.
CEVAP
NURİ OYTUN SEZER - Mahalli İdareler Başkontrolörü
Cevabı görebilmek için lütfen Giriş Yapınız!
- Soru Hakkında
- 02.12.2025
- BAYIRKÖY
- Belediye Personeli
- Cevap Hakkında
- İncelenme: 02.12.2025
- Cevaplanma: 04.12.2025
- Yayınlanma: 05.12.2025
Son Sorular
-
Geçici İşçilerin Babalık İzni Hakkında
02.12.2025
-
Belediye Şirketi Sermaye Artışı Hakkında
02.12.2025
-
Mahsup İşlemleri Hakkında
02.12.2025