SORU

Kontder Kullanıcısı -

Yaptığımız çalışmalarda göstermiş olduğunuz değerli katkılarınızdan dolayı şükranlarımı bildirerek sözlerime başlamak istiyorum. Belediye Başkanının katıldığı herhangi bir belediye meclis toplantısında tutanak ve meclis kararlarının imzalanması sürecinde "Meclis görüşmeleri katip üyeler veya divanın sorumluluğundaki görevlilerce tutanağa geçirilir ve başkanlık divanı tarafından imzalanır. Toplantılar, meclisin kararıyla sesli veya görüntülü cihazlarla da kaydedilebilir. Kararlar, tutanaklara dayalı olarak yazılır, başkan ve katip üyelerce imzalanır. Meclis kararlarına her yıl birden başlamak üzere birbirini izleyen karar numarası verilir. Belediye başkanı tarafından geri gönderildiği için yeniden görüşülen kararlara yeniden karar numarası verilir. Kararlar, bir sonraki toplantıda üyelere dağıtılır. Ayrıca, kararların aslı bir dosyada muhafaza edilir." denilmektedir. Meclis kararlarının Kaymakamlığa gönderilmesi tarihinde Belediye Başkanının görevli, izinli, hastalık ya da başka sebeplerle Beldede olmaması durumunda belediye başkan vekili veya meclis 1. başkan vekilinin kararları imza etmesinde sakınca bulunmamakta mıdır?

CEVAP