SORU
-
1- Belediyenin yıllık toplam personel gideri kesinleşen gelirinin % 30’unu geçerse yeni işçi alımında oluşacak kamu zararı belediye başkanından alınır der. Devreden belediyeden ötürü bizim şu an % 72 si personel gideri bu devre bitene kadar bu oran % 30’a düşmez ise ve biz de alım yaparsak yine sorumlu olur muyuz? 2- Belediye başkan yardımcısı (meclis üyesi) vekillik görevi alabilir mi? 3- Başkanın yurtdışı gezisine katılmamızda (1475 sayılı Kanunu tabi TEİAŞ’ta teknisyenim) özel bir durumumuz var mı ne yapmamız gerekiyor?
- Soru Hakkında
- 02.04.2006
- Müteferrik
- Cevap Hakkında
- İncelenme: 02.04.2006
- Cevaplanma: 22.06.2006
- Yayınlanma: 22.06.2006
Son Sorular
-
Memur personel Şirket müdürü olabilir mi
02.04.2006
-
Encümene havale
02.04.2006
-
Hisseli Taşınmazın Kiralanması
02.04.2006
-
Atık Su Grup Arıtma Birliği Katılım Payı Hk.
02.04.2006
-
vekaleten atama
02.04.2006
-
İRTİFA HAKKI KURULMASI
02.04.2006