SORU
-
Belediyemizin müdürlük sayısı 15 iken meclis kararı ile 18 müdürlüğe çıkarılmış bulunmaktadır. Yeni oluşan müdürlüklere personel giderleri dahil aktarma yapmak suretiyle kurulup gider çıkışları yapılabilir mi? Bu aktarmaları yedek ödenekten mi yoksa var oldukları müdürlüklerden mi yapacağız? Yada bu kurulan müdürlükleri 2008 bütçesi hazırlanırken mi dikkate almamız gerekir? Başka izleyeceğimiz yöntem ne olabilir?
- Soru Hakkında
- 16.09.2007
- Cevap Hakkında
- İncelenme: 16.09.2007
- Cevaplanma: 16.09.2007
- Yayınlanma: 16.09.2007
Son Sorular
-
İhale Komisyonunun Görevleri Hakkında
16.09.2007
-
Camilerin Bakım Onarım ve Temizliği Hakkında
16.09.2007
-
Taksitli Taşınmaz Satışı Hakkında
16.09.2007
-
İhale İlan Ücreti Hakkında
16.09.2007