SORU
-
Bildiğiniz gibi 2006’da 5018 sayılı yasa gereği harcama yetkilisinden bahsedilmektedir. Her birimin başın-daki harcama yetkilisidir, denilmekte. Benim sormak istediğim; 1- Belediyemizde dört birim bulunmakta; Yazı İşleri, Hesap İşleri, Fen İşleri, Zabıta. Her birimin başında birer memur bulunmaktadır. Ben hesap işlerinde muha-sebe yetkilisi olduğumdan muhasebe biriminin harcama yetkilisi kim olacaktır? 2- Analitik bütçemiz dört harcama birimine göre oluşturuldu. 1- 01 Genel Kamu Hizmetleri (02 finansal hiz.) 2- 03 Kamu Düzeni ve Güv. Hiz. 3- 05 Çevre Koruma Hiz. 4- 06 İskan ve Toplum Refahı belediyemizde 4 adet memur bulunmaktadır. Fen memuru, zabıta müdürü, muhasebeci, memur bu dört kişi harcama yetkilisi olarak nasıl görevlendirilecektir? Beldemiz 5.000 in altında bulunduğundan harcama yetkilisi belediye başkanı olabilir mi?
- Soru Hakkında
- 01.02.2006
- Bütçe ve Muhasebe
- Cevap Hakkında
- İncelenme: 01.02.2006
- Cevaplanma: 24.02.2006
- Yayınlanma: 24.02.2006
Son Sorular
-
Arsa Satışı
01.02.2006
-
İtfaiye Amirliğine Vekalet Ücreti
01.02.2006
-
Kredi Kullanımı
01.02.2006
-
Belediye Personel Gider Oranı Hesaplaması.
01.02.2006
-
arzuhalcilik ruhsatı verilmesi hk.
01.02.2006
-
FATURALI BORCUN ZAMAN AŞIMI
01.02.2006